Travellers

23 March, 2011

Result SPM

Alhamdullilah...
x tau nk cakap apa...
bukannyer apa..
it is always out of what I've expected.
Mmg x terfikir namaku dipanggil sbg One of the straight A's students..di SRC
Yay2, dpt 10A!...ha..

ye, benar...selama dua tahun belajar, x sia2 tgk buku2 teks tiap2 hari..
and the outcome- 10A for me. that is 3A+ 5A 2A-..

Trimas kpd cikgu2 SMKBJ and SRC yg bersusah mati didik pelajar...
trimas kpd buku2 teks terutama skali buku sejarah yg mengajarku apa itu mudun dan madain...
trimas kpd kru2 Gempak and Utopia yg secara x sedarnya meng-tranquilize hati ini yg asyik hidup in havoc and chaos...trimas sbb bg ubat penenang hati dan jdk penghibur dr komik2 kelakau tahap gusi kering kemarau... and always keep me going forward to the door of success/

Terima kasih kawan2ku secara am dan khasnyer..
yg bgi dan yg x bgi sokongan melampau kat aku supaya trus tenggelam ke alam cahaya ilmu.
TRIMAS SUMER!

WTH

and..x sia2 aku jatuh beskal pagi tadi nk g skola amik result..
mmg sakit dan kelakau..
but I'm glad I fell...
:)
don't comment.

8 comments:

  1. nak comment gak!! haha
    jatuh beskal???
    hahahahahahahahhahahahahaha...
    oh, x ckp tahniah lg.
    CONGRATULATIONSSSS!!!
    hebat sangat!!
    org straight a kene blanja org png kat sini..haha

    p/s : saya gelak sebab saya suka, saya gelak sebab saya gembira, saya gelak sebab lawak gilaa!haha

    ReplyDelete
  2. isk3...x kesian langsung...
    pui!
    klu patah lengan ke hapa, confirm sedey kan?

    apa2 pun,
    trimas ek Miera!

    orait, no hal. Ckp jer nk makan apa, akan ku tunaikan..
    nak makan nasi ke, angin ke, ilmu ke...gtau jer!
    hehe...

    Trimas sbb gelak..aku mmg kelakau!

    ReplyDelete
  3. hmmm.betoll..seb bek tak jadi pape ekk..
    terok ke jatoh?luka tak??bhahaha

    cess,mcm xikhlas jee.
    hehhh,dtg la penang!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  4. Luka drastik lorh..
    hancur satu muka..isk3..jgn pandang aku!!

    Orait..insyallah,
    dlm bulan April nih..
    klu lps suma urusan kehidupan habesh,
    mungkin aku akan bermusafir.
    insyallah...

    ReplyDelete
  5. hmm.drastik la sgt..
    hmm,sejak 2 tahun yg lalu, aku xpernah aih tgk muka hg...bhahaha

    orait.april.
    aku tunggu.hihi

    ReplyDelete
  6. tahniah wehhh! ;)

    ReplyDelete